I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 21, 2011

vocation sana sini

waktu neh aku bercuti sana sini di Langkawi . huh , bes sanadsanad kud . exspecially waktu aku 6pak coklat y byk uh . aku memborong DAIM dgn lahapnyer . agak nyer setan puns takk lahap begitu , mcm ane uh malaysia ? ish takk paham malaysia . haha . tapi an . da tertunai hajat abah aku . tapi an . aku ase mcm takk puas aty jerp lagi . hagagaga . yelah takk puas agy na memborong . ahaha . kat sane aku da takk layan cadbury kud . bekpes coklaat y memahal jerp . haha . sengal . wktu kat sane . dea takk abehabeh pesan kat aku spye hepi . janan egatkan umh jerr . n aku pon menurut lah katekatenyer . haha . btw . ip ader rezeki aku na honeymoon kat sne lah . hahah. sengal gler ahh . tpi an . tyme aku dpt masok kat underwater world uh . hepi sanad coz dpt tgk pinguin secre live . haha . comel mcm aku kud . ahaha . dah pasan da . tapi wktu aku pegy uh . kazen aku eyna . demam . kesian dea . tapi hepi gaklah sbb dea layan demam dea . syg kaw eyna . ahaha . n lysa plak . kesian coz takk dpt na usha mamad sblh blek uh . haha . kesian kud kaw . berdoalah semuge pas neh kaw berjumpe . haha . Langkawi tempat y pleng best kat msia . tapi aku teringin nak g genting lagi . nak maen roller coaster . hehaha . nanti ader mase nak pegi lah . haha . sukesuke . oke lah . ini jerp y dpt aku updated yer , byebye . muaaapppphhhhhxxxxx22222

No comments:

Post a Comment