I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 26, 2011

saya sayang mereka !


ze:a ! like song mazaltov . like them dance . so cool !
go ze:a go !


lap shinee ! syg ketatketat ! hope dyeurg suksess
padah sungguh blelayan korean neh . wee .


yeah . beast . eberytime i shock . eberynight i shock
lap ur beast . beast da best !


mama mama ! saya mahu jmpe mereka ! jom fly ke korea sekarang
haha . syg mereka padatpadat .SS501 da best !


mama ! saya sayang dea . wahh . ensem tak ? haha .
ader tak sapesape iras mcm muke Lee Taemin neh ? kalu ader
jom cple . eh silap . jom kawen . haha .
Lee Taemin ! ur ar the best !

yeah . saya pleng suka Lee Taemin Minho ! dea cute sanadsanad !
ken best lau ader balak muke mcm uh . kompom aku takkan tinggalkan
haha . siyez . n aku berharap aku dpt jumpe Taemin
secare live !
huih . tinggi sungguh harapan aku neh . haha . takk logik sungguh
hehe . tapi takpe . kalu btol aku dpt jmpe
aku na tgkp pix manyakmanyak ! pas uh tayangkan kat member
wahah . bngge sungguh ini budark .
tpi y herannyer . ble na pegi nye ? haha
kesian gler ah . wee . btw . skank aku da tertngkp cintan ngan korean .
wahaha . sukesuke . eh da start plak membebel kat sini . haha . sekali sekale
tak mengape . haha . syg sume urg y ader kat atas neh . ^3^ . hupe mereka sukses . hupe jgk klaumereka dtg ke msia di sini . haha . na tgk mereka dance y comey itu . haha . okelah .
suda lame saye bertapak disini . byebye . janan cuwik mereka kerana mereka saya punya ! pham ? ngeee~ . sukesuke . muaaaappppphhhhhhxxxxxx33333

No comments:

Post a Comment