I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 25, 2011

kekasih y dlu hilang . kini telah kembali pulang

huh . gler sket ah prot aku pepagi neh . ase mcm na melettup jerr kud
dengan bnggenyer aku takk fegy ke sekolah . neh klau g spital kompom kene tahan wad 15
dan aer masok 5 ke 16 botol . bhaha . teramatamat sket n ase mcm na stay jerr kat tulet n takk yah kuar . ken besh klau begitu . aku ader stowie na cter kat korang . na tawu tak ? weyy ! dengarlah ! aku n apeace kembali menjalinkan hubungan cinta . yeahh . that rite !
aku memang nak akui y aku stayy sygkan dea . wahh . sukesuke . walaupun
aku terpkse mengakui y aku curang . haha . wktu uh aku nges kud . bhaha . yelah .
dea sygkan aku . tapi aku buad mcmmcm plak kat dea . tapi . skank aku na setie dgn dea jerr .
sbb aku takk nk sejarah mungkin berulang . bhaaha . n aku terase amatamat beslh dlm hal neh . da takk tawu mcm ane na tebus agy daa . hmm . eh janan nges dlu keyh . haha . smlm . aku takk hentihenti nges . sbb aku bersalah ngan dea . wahh . mcm ane uh msia ? takk pha sungguh aku dgn msia . hhaaah . tapi papehal pon . aku ngan dea da kembali sedia kala . n aku plak namoh ulang perangai huduh uh . bhaha . btw . wlw mcm ane pon aku sketkan aty dea . dea stay gak sygkan aku . tapi aku pon sygkan dea gak . eh melalut daa . baek aku g mkn ubt sblm keadaan menjadi semakin parah . hahah . keyhlah . tak pyh gelakgelak . or na ngesnges yer . eh lupe plak . mohd apeace abdullah . saya sayang awak ketatketat oke ! saya janji y saya takk akan ulang perangai huduh uh kembali kerana saya ada awak y dulu . winksss~ haha . byebye . muaaahhhaaa


No comments:

Post a Comment