I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 23, 2011

melebihi paras bahaya

hehaaa .. stowie kali neh lebih hangat dri yang biase . wahaha . member y paleng aku syg da jumpa MR RIGHT dea . huhu . aku tak tgk lagi rupe parasnya mcm ane . haha . aku arap dea bole gembirekan member aku neh . haha . n skank . aku tgh layan gler nagn lagu korean . ish ! geram sungguh dengan HITZ . TV . grrr . nape dea adekan K-POP ? tgk ! skank aku plak y mnat . ! grrr . aku na bkar STUDIO dea . kembali ke perkara asal . [ da melalut plak ] aku pon bru tawu y member aku da tangkap cintan . haha. tapi oke lah ken ? dri single + mingle . haha . sengal .dlu da dpt MR RIGHT . tpi mcm sial jerr perangai . haha . klau dpt kat aku . da lame aku hentak kple dea ngan helmet KHI aku tawu ! nasib ahh dea dok jaoh . kuang asam ! eh sori . teremo sket . haha . btw . aku memang syg gler kat dea . dlu aku penah kenalkan dea ngan member aku . tpi y hampehnyer , member aku uh perangai takk bole blah . haha . sengalsengal . aku pon kdg2 sket gak aty ble bce sume meset dea . haha . glergler. n aku skank plak y single . pkwe kesygan aku da meninggalkan aku . haha . pdn muke . sukesuke . so skank . bebas ahh aku na buad ape pon . haha . mak suke nyah . wee~ . n aku skank da takk layan lgulgu melayu . aku da layan lgu korean . wahhh. suke sgtsgt . tapi kesian ahh . coz takk pham ape y deaurg nyanyi . hahhaha . sengalsengal . hmm . teringin plak KFC . nyummy . mak suke nyah . haha . okelah . na layan K-POP balek . hehaaaa . korg janan gelak bce stowie aku pha, ? gget kank ! haha .

No comments:

Post a Comment