I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 14, 2011

hari yang tidak memuaskan


aryneh aku tensen sket n bgn pon da tgh ary sbb aku takk tawu na buad ape ble cuti . so . bgn lewat . ptgnye plak aku kuar tman mak aku crik brg tok kenduri esok . diam takk diam . da 40 ary abah aku tak der . sunyi jerr . aku rindu sgt na pnggel ABAH . urghh . klau teringat jerr mesti aku na nges . pening btol . haha . sengalsengal . mak da buad perancangan yang cuti sekola bln 3 neh kyteuwank g langkawi . hmm .bertambah lha keboringan aku . haha . knpe ? sbb abah takk derlah . bru skank aku ase bertape sunyinyer hdop ble takk der ayh . perit takk terhingge . tahlha . tpi aku lagi kesian tgk mak . yelah . da 32 tahun hdup ngan abah . susahsenang mereka berdua takk mungkin mak akuu lupekan smpai bleble . abgabg aku pon same gak . hmm . tapi takk per . abah aku da jumpe ank kesayangan abah kat sane . aku doakan yang abah aman disisinye . aman disamping ayah dan mak abah . it's mean nenek n atok akulah . huhu . ramai org kate y aku makin kurus . mcm ane lha aku takk kurus . ble tyme mkn aku membute . ble tyme jln pon membute gak . mase ble aku na mkn klau mase aku diisi ngan tydo doplohpatjam . agaga . n rmai gak y plek knpe aku mcm takk sedih jerr sdgkan ayah aku bru meninggal . soklan neh lha y slalu membuadkan aku jdik setan . ape keglernyerlha korang neh . cube bg soklan y mencabar mnda sket . neh takk . bg soklan tahap iq cipan nak bersalin . takkn nak aku sedih jerr . kank ble aku sedih korang swoh aku hepikan dri . tpi ble aku hepi korang heran . ishhh . takk paham Malaysia . bangla btol lha korang neh . aku takk sedih uh it's mean y aku da terime hakikat . cerdik btol lha . laen kli . bg soklan y mencabar mnda yer sbb iq aku neh terlebih bijak . tpi an . kebelakangan neh aku asyik nak mrh org jer . takk tawulha knpe . mungkin sbb emosi terganggu kud . haha . ade mase hepi mcm setan n ader tyme mrh mcm iblis . eh adek beradek uh ken ? haha . eh okelha . aku na membute . dah cukup tymelha . haha . byebye . janan nges tawu bce stowie aku . huhu . muaahhhxx500 .

No comments:

Post a Comment