I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 3, 2011

masih terasa kerinduan

rindu sgtsgt . takk tawu agy da na buad mcm ane agy .
wlaw mcm ane pon aku gelak ketawe . aku tetap ase rndu takk tak der penghujung .
aku rindu na dgr dea marah . dgr dea berckp sume
umah terase sunyi sbb dea takk der . alangkah seronoknyer klau dea ader agy .
tdik ak terbukak blog kazen aku . n dea ader kater y dea tersentap ble dgr y abah aku takk der agy . tapi dea takk tawu . y aku lg tersentap .
ase mcm nyawe aku skali melayang . . tapi skank aku redha .
y ALLAH . lebih sygkan dea . al fatihah . yeah . skank aku kat jeybee . n ptg kank bru blek malke
wuihh . rindu lahh kat lappy kesygaanku uh . whaha .
dalam uh byk pix abah ngan aku . hmm . rindu na blek umah sbb kenangan abah kat umh uh byk sgt . grr . ble nak blek neh .
skuter aku uh da 2 ary tak start . haha . rindu lahh
lappy aku pon da terperam atas meje jerr . hmm . sbr jelah . jap agy blek lah uh .
smlm aku n family aku bersopink kat pasar karat . perggh . bju aku jerr kud . y mak aku plak
angkat . pas uh ltk blek . takk pham msia . haha
hee . lame da aku bertapak kat sini . haha . takk tawu ble na blah . oke . aku blah yer skank . haha . papai . muaaahhhhhaaahahah

No comments:

Post a Comment