I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 15, 2011

aku bkn fasha y dlu !

yer . memang aku akui . sejak kehlgan ayh aku . aty aku selalu sket jerr
takk tawulah nape . sampaikan org da takk rety nak pjok aku mcm ane agy da . keras sgt ke hati aku neh ? hmm . smpaikan org yang aku syg pon aku slaber jerr makimaki dea
mcm tak der prasaan lah aku neh . hmm . entahlah .
aku takk tawulah . mcm ane aku nak cter kat korang sume . mcm berat jerr
n dan semestinyerlah sanadsanad berat bg aku . aku skank neh da bertuka watak . aku lebih cenderung sbgai srg pendendam .
n aku takk tawulah mcm ane aku bole jdik mcm neh . ksh dea bermule slps aku mengetahui sape org y menyebabkan ayh aku pergi ! aku takk bole sanadsanad pndang muke org y buad ayh akumenderita smpai nyawe dea y terakhir . n aku takk kn maafkan org uh smpai beble
kenape dyeorg takk bg ha keluarge aku senang n hepi ? knpe dyeorg cmburu sanad ngan kteurg ? padahal kteurg takk kco pon hdop dyeurg ! dengki punyer manusie ! aku janji ! y aku akn bls dendam aku neh plahan lahan !
n aku akn pastikan y dyeurg aknk terime nsib y sme mcm ayh aku
akan aku pastikan mende yh blaku ! n esok . dyeurg ader sbb ader kenduri arwah ckop 100 ary .
tgklah ank EN YASSIN akn membalas dendam ! janan slhken aku ble aku da jdik mcm neh . abah . maafkan adek . adek perlu lakukan sume neh . sbb adek dah kehlgan abah . n adek nak dyeurg rsekan sme mcm ane penderitaan y abah dah lalui !
adek akan buad ! e2 jnji adek !

No comments:

Post a Comment