I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 11, 2011

tiada jalan untuk kite berdua !




kenape kaw lukekan aty aku ? sedangkan aty kaw aku
jge dgn rapi wlwpun kdgkala buad kaw terase .
besar st ke kslhan aku smpai kaw buad aku smpai mcm neh ?
bile aku da sygkan kaw . snggup kaw buad tipu mcm neh ! kaw engat aku takk de prasaan ?
ye aku tawu y aku slalu berslh dlm sume hal !
tapi knpe kaw tak pernah beri aku peluang tok aku tebus blek ?
atau kslhan aku memang takk layk untuk dimaafkan ?
knpe ngan kaw neh ? kaw tawu tak aku da mule sygkan kaw sepenuh hati aku !
kaw tawu takk y aku tgh berusaha untuk merebut hati kaw balik ?
kenape kaw pilih dea ? kaw kate kaw sygkan aku smpai mati ! kaw tipu aku ! n kaw kate kaw ngan dea takk de pape . tapi knpe bile dea call kaw jawap dulu ?
kaw biarkan aku tertunggu mcm tunggul kat talian !
kaw engat aku neh ape ?
knpe bile aku taye kaw kaw takk nak jawap ?
knpe setiap kali aku taye kaw kaw tka topik ?
knpe bile aku mnx sesuatu kaw susa sgt nak bg ?
kenape ! kenape !
kaw na tawu knape aku jdik mcm neh ? neh sume slh kaw ! kaw y sruh aku blaja sygkan kaw !
kaw y sruh aku terime kaw ! sume slh kaw tawu !
tapi bile aku da terime kaw ! snggup kaw buad mcm neh kat aku !
snggup kaw menduakan aku sedangkan mulut kaw kate kaw hanye ade aku !
aku benci kaw ! aku benci kaw sgt sgt ! ! !

No comments:

Post a Comment