I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 7, 2011

kisah cinta yang tak sempurna

salam semua . korang na denga cter tak ? weyy . nak denga tak ? mcm takk nak jerr ken ?
hee oke oke . aku stowie eh ? ehem ehem . kisah nye bermule mcm neh
jeng jeng jeng . . .
korang still engat lgi takk psl post yang lps ?
psl aku curang ngan mamad bernama apeace abdullah uh ? engat tak ? engat tak ?
klau tak engat buad buad engat yer . hee .
oke . kisah neh boleh berlaku time aku dea kat MP melaka . aku jerr tergedik gedik na jmpe dea sgt . tapi takk dpt merendek lame lame sbb tyme uh abg aku pon ader skli . stkt jmpe bese bese jerr . adelah 1 part uh . aku bwk dea jmpe ngan bakal kakak ipar aku .
n tyme uh kakak aku na blikan aku patung domo . aku pon pilih pilih lah patung uh . tyme tgh pilih patung . aku ter6pak kat screen enset dea pix dea ngan perempuan laen . siap rapat rapat pipi lagi . sape takk hangin klau tgk pix sebegitu . aku curang pon takk der ah real real mcm uh .
yang paling aku sket aty ble aku mnx clash dea buad bangang .
geram ler kud . klau na bls dendam pon berpada pada lerr . jananlah smpai tayang tayang pix mcm uh . aku pon takk der kud . tapi klau da takk syg kt aku pon ckp jelah . aku takk mrh . bantah pon takk . e2 hdop dea . so aku tak der hak na tentukan hdop org laen .
janji janan gnggu hdop aku da . penad aku nak hdop mcm neh
smpai ble pon aku tak tawulah . aku ase mcm nak larik jerr dari semua neh .
tapi aku takk tawu na larik g mane .
hmm . kadang kadang aku terpk gak . mngkin dea buad sume neh sbb dea nak aku ase
mcm ane dea ase . tapi jananlah smpai buad aku rindu SETENGAH MATI mcm neh ! aku BENCI SGT SGT .
bile aku call jer mesti waiting ! ble dea call aku plak sesibuk mcm ane pon
tetap aku angkat . tapi dea . lbh pentingkan org laen dri aku .
heyyy ! tak suke btol lah aku dengan situasi neh !
hmm . oke . sesi melepaskan geram da tamat . jadik aku na tydolah skank neh . ngantok suda kud . jmpe laen kli yer . salam 1 malaysia uad andaa semua . wink . haha . (kesian da gler tahap gaban) ==' bye . muaaahhhhhhhahahhhaah


No comments:

Post a Comment